Emaitzak: 7

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (6)
La disminución de la conflictividad social la región de Chiapas, con el núcleo urbano de San Cristobal de las Casas, ha favorecido su progresiva incorporación al mercado turístico , ofreciendo una oferta polarizada en aspectos étnicos y naturales. San Cristóbal de las Casas hirigunea dagoen Chiapas eskualdean gizarte-gatazka txikitzeak inguru hori merkatu turistikoan sartzea ekarri du, eta alderdi etniko eta naturaletan oinarritutako eskaintza egiten du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Estos atractivos generan que sean muy numerosas las embarcaciones de recreo que surcan las costas de las islas Baleares cada año , habiendo proliferado las instalaciones de acogida para el turismo náutico como las del Club náutico de Palma, Puerto Pí, y Puerto Portals (Mallorca) que integra jjunto con el turismo de golf , l segmento de mercado turístico con mayor capacidad de gasto. Erakargarri horien guztien ondorioz, aisialdiko ontzi ugari ibiltzen da urtero Balear uharteetako kostaldeetan, eta turismo nautikoa hartzeko instalazioak ugaritu egin dira: Palmako klub nautikoa, Puerto Pí eta Puerto Portals (Mallorca). Azken horrek, golf-turismoarekin batera, gastu-ahalmen handiena duen merkatu turistikoaren zatia bereganatzen du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La procedencia es europea en más de un 70% de los casos , las razones de este flujo hay que buscarlas en la benignidad del clima, la competitividad de sus establecimientos hoteleros a precio muy ventajoso, la proximidad a los mercados europeos, la ausencia de graves conflictos en la zona, la tradición turística , y la fuerte presencia de empresas hoteleras y tour operadores europeos en Túnez. Turisten % 70 baino gehiago europarrak dira. Fluxu horren arrazoiak hauek dira: klima epela, prezio oso baxuak dituzten hotelen lehiakortasuna, merkatu europarrekiko hurbiltasuna, inguruan gatazka larririk ez izatea, tradizio turistikoa eta hotel-enpresa eta bidaia-operadore europar asko egotea herrialdean finkatuta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Son de mencionar las visitas turísticas al Monumento a la Línea Ecuatorial y al colorista mercado indígena de Otavalo. Aipatzekoak dira Ekuatore-lerroari eskainitako monumenturako eta Otavaloko indigenen merkatu koloretsurako bisita turistikoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fue uno de los primeros países que se incorporó al mercado turístico en el continente como consecuencia de su vinculación a Francia y la proximidad a Europa, en un periodo donde el transporte aéreo aún no desempeñaba el papel que juega en nuestros días. Frantziarekiko loturagatik eta Europatik oso hurbil dagoelako, kontinenteko merkatu turistikoan sartu zen lehenengoetakoa izan zen, aire bidezko garraioak gaur egun duen garrantzia ez zeukan garaian.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Según el profesor Collins, de la Universidad Azabu de Japón, y de la National Space Development Agency of Japan, el mercado turístico de USA, Canadá, Alemania, Reino Unido y Japón, se muestra muy interesado en viajar al espacio, estando dispuestos incluso a tener que pagar el sueldo íntegro de varios meses para cumplir ese sueño, considerando que en el momento en que el precio de un fin de semana en el Cosmos se sitúe en torno a los 20.000 USD, varios millones de pasajeros viajarán anualmente a ese destino, estimándose que hacia el 2030 ,5 millones de personas realizarán desplazamientos al espacio. Japoniako Azabu Unibertsitateko irakasle eta National Space Development Agency of Japan-eko kide den Collins irakaslearen arabera, AEBko, Kanadako, Alemaniako, Erresuma Batuko eta Japoniako merkatu turistikoak espaziora bidaiatzeko interes handia du, eta prest dago zenbait hilabetetako soldata osorik ordaintzeko amets hori bete ahal izateko. Ondorioz, kosmosean asteburua igarotzea 20.000 dolar amerikarreko prezioan jartzean, urtero, zenbait milioi bidaiari joango dira destino horretara. Hala, 2030 inguruan 5 milioi bidaiari espaziora joango direla zenbatetsi du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Animazio turistikoa (1)
Las fotos de las actividades en las redes sociales, la satisfacción del cliente, los comentarios y recomendaciones refuerzan y promocionan la marca del hotel en el mercado turístico. Sare sozialetan jartzen diren jardueren argazkiek, bezeroaren gogobetetasunak, iruzkinek eta gomendioek hotelaren marka indartzen eta sustatzen dute merkatu turistikoan.

Materiala: Animazio turistikoa